شهریور 91 - نصرمن الله و فتح قریب
سفارش تبلیغ
صبا ویژن



شهید کیست و چرا شهدا برای ما اسوه اند؟ {رفقا نظراتتون رو درباره این موضوع اینجا بذارید تا به اتفاق هم با تبادل نظر یه نتیجه گیری کلی بکنیم.}

-

-

-

-

-

پلاک

+ نوشته شده در سه شنبه سی و یکم مرداد 1391ساعت 16:41 توسط |

+ نوشته شده در جمعه 91/6/3ساعت 5:6 عصر توسط نظرات ()



یه گروه دیگه از اسوه هایی که در موردشون تو پست هشتم(مراجعه شود)

 

صحبت کردیم به گفته (دستورالعمل استفاده صحیح از انسان-توسط مدیر

تولید)؟؟؟آره عجیبه!چون تا حالا با این دید به نظام هدفمند عالم فکر نکردیم

شبهای قدر گفتیم یا "احکم الحاکمین "ولی واقعا چقدر به معناش توجه کردیم

بازم مثل همیشه نمیدونستیم !چی داریم میگیم.به خالق خودمون گفتیم ای

اونکه همه کارهات هدفمندترین و منظم ترین هاست.

یا اصدق الصادقین----------ای راستگوترین راستگویان

یعنی اینکه وقتی خدا میگه قرآن دستورالعمل زندگی شماست ما معطل

نکنیم و زود بریم دنبالش-----------------------------

بابا یه گوشیه موبایلم که جدید میخریم اول دستورالعمل (طرز ) استفادشو

میخونیم تا بتونیم هرچه بهتر و بیشتر(و البته صحیح تر) ازش بهره برداری

کنیم.

خب برگردیم سر بحث اصلی خودمون،که اگه بخوایم ادامه بدیم حرف واسه گفتن زیاده

خداوند در قرآن کریم شهدا رو برای ما به عنوان اسوه معرفی میکنه با دلیل

و منطق{{از رفقای خوبم دعوت به همکاری در این زمینه میکنم،،هر کی تا

جایی که میتونه با استناد به آیات قرآن کریم نظر منطقی بذاره(با منبع قرآن)

اینو میگم چون حالاحالاها خیلی باهاش کار داریم}}

حالا ما میخوایم به صحبت یکی از این الگوها درباره........استناد کنیم

بریم با هم بخونیم

 

 

ادامه مطلب...

+ نوشته شده در جمعه 91/6/3ساعت 5:5 عصر توسط نظرات ()



سلام رفقا"عیدتون مبارک ،خسته نباشید ندای الله اکبر هممون چه مقتدرانه به گوش دنیا رسید ...........جوون ایرانی یعنی این*

 

روز قدس، آرمان انقلاب


انقلاب اسلامی ایران، حرکتی شکوهمند در عرصه تحولات سیاسی قرن حاضر بود که با تقویت روح استکبارستیزی در میان مستضعفان جهان، از جمله مردم ستم دیده فلسطین، برای مبارزه و رهایی از چنگال استکبار، نشاطی تازه پدید آورد. انقلاب اسلامی ایران، آرمانِ آزادی قدس را یکی از اهداف جهانی اش نامید. انتخاب روز قدس از سوی امید مستضعفان جهان، نشان داد که انقلاب اسلامی به وسعتی فراتر از خاک ایران می اندیشد و هرگز در درون مرزهای خود زندانی نخواهد شد.

ادامه مطلب...

+ نوشته شده در جمعه 91/6/3ساعت 5:2 عصر توسط نظرات ()



معنای هولوکاست

هولوکاست از دو واژه هولو به معنای همه و کاست به معنای سوزاندن با آتش، تشکیل شده است و در اصطلاح به کشتار یهودیان در زمان هیتلر در کوره‏های آدم‏سوزی یا اتاق‏های گاز گفته می‏شود که برای نخستین بار از سوی فردی به نام الی ویزل ابداع شد.
مدعیان هولوکاست به گزاف معتقدند شش میلیون یهودی در طول جنگ جهانی دوم در اتاق‏های گاز با گاز سمی کشته و در کوره‏های آدم سوزی اردوگاه‏های ارتش آلمان سوزانده شده‏اند. نکته جالب توجه اینکه هولوکاست در زبان لاتین با حروف بزرگ نوشته می‏شود و به بیان صهیونیست‏ها، علت نوشتن این‏گونه واژه هولوکاست، اختصاص آن به یهودیان است.
گروه‏های صهیونیستی درصددند با بزرگ‏نمایی دردها و رنج‏های جمع اندکی از یهودیان، از این مسئله بهره‏برداری سیاسی کنند. آنان با طرح مسئله هولوکاست در طول دهه‏های اخیر کوشیده‏اند هر گونه مخالفت با برنامه‏های توسعه‏طلبانه خود را خنثی سازند.

ادامه مطلب...

+ نوشته شده در جمعه 91/6/3ساعت 5:0 عصر توسط نظرات ()



خب،فکر کنم تا اینجا بد نبوده چیزای زیادی دستگیرمون شده و مساله قدس تا حدی برامون تبیین شده البته این مساله اینقدرگسترده هست که هرچیم روش کار کنیم بازم جا برا حرف زدن وجود داره و خلاصه تمومی نداره.

 

ولی رفقا"یادتون نره که یه عده ستم دیده و مظلوم روز جمعه منتظرن تا ما با حضورمون ندای دفاع از اونا و نابودی استکبار رو سر بدیم.

البته امروز شرکت در راهپیمایی روز قدس تنها خاص ملت شهید پرور و همیشه در صحنه ایران نیست بلکه مردم در همه دنیا الحمد لله اینقدر روشن فکر شده اند که در این روز یکصدا با هم همنوا میشوند و نابودی استکبار (جبهه باطل )را که به گفته قرآن کریم امری قطعی است به جهانیان یادآور میشوند.

قل جاءالحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا

بگو حق پدیدار خواهد شد و باطل نابود می شود چرا که جنس باطل نابود شدنی است.

من که دیگه با توجه به وقت کمی که واسه تحقیق کردن درباره این موضوع داشتم به همین قدر اکتفا میکنم و شرکت تو راهپیمایی رو بر خودم لازم و اصلا واجب میدونم.حالا اینشالله سال آینده زودتر دست به کار میشم تا چیزای بیشتری از این موضوع دستگیرم بشه.پس.......منتظر همتونم

راستی یه چند تا مطلبم درباره هلوکاست دارم که فکر کنم براتون جالب باشه بریم با هم ببینیم

+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و پنجم مرداد 1391ساعت 23:14 توسط |  

+ نوشته شده در جمعه 91/6/3ساعت 4:57 عصر توسط نظرات ()



 آمریکا=شیطان بزرگ

آمریکا حامی اصلی اسراءیل:
پس از پایان جنگ جهانی دوم، یکی از سیاست‏های تغییرناپذیر امریکا، حمایت از اسرائیل و تلاش برای تقویت آن بوده است. البته در سال‏های پیدایش و اعلام استقلال اسرائیل نیز امریکا، نخستین کشوری بود که آن را به رسمیت شناخت و در تمامی سازمان‏ها و مجامع بین‏المللی از آن دفاع کرد.
در طول شش دهه اخیر، کارگزاران سیاست خارجی امریکا حمایت از اسرائیل را سرلوحه کار خویش قرار داده‏اند. آنها در طول این سال‏ها کوشیده‏اند در بالاترین سطح، منافع این رژیم را تأمین کنند. در این میان، استفاده از حق وتو در شورای امنیت سازمان ملل متحد برای ناکام گذاشتن طرح‏های ضداسرائیلی، نمونه کوچکی از حمایت از رژیم صهیونیستی است.

ادامه مطلب...

+ نوشته شده در جمعه 91/6/3ساعت 4:54 عصر توسط نظرات ()



نژادپرستی صهیونیسم

یکی از مهم‏ترین مباحث درباره صهیونیسم، مسئله نژادپرستی آنان است که از آن دم می‏زنند و حتی به آن مباهات می‏کنند. در اینجا، به بعضی از عقاید آنها در این باره اشاره می‏کنیم:
1. ارواح یهود از ارواح دیگران برتر است؛ زیرا ارواح یهود جزو خداوند است، چنان‏که فرزند جزو پدرش است. روح‏های یهود نزد خداوند عزیزتر است؛ زیرا ارواح دیگران، شیطانی و مانند ارواح حیوانات است.

 

(آقا یه کم از خودشیفتگی کاذبت کم کن تا واقعیتای اطرافتو بهتر ببینی! (همین قضیه خودسوزیا رو میگم دیگه که انگار نه انگار روز به روزم داره بیشتر میشه از توجهات حضرت عالی!!)


2.

بهشت مخصوص یهود است و هیچ کس به جز آنها داخل آن نمی‏شود، ولی دوزخ، جایگاه مسیحیان و مسلمانان است.


3. اسرائیلی نزد خداوند بیش از فرشتگان، محبوب و معتبر است. اگر یک نفر غیریهودی یک یهودی را بزند، باید او را کشت. چنان‏که انسان بر حیوانات فضیلت دارد، یهود هم بر اقوام دیگر برتری دارد.

(صبر کن ببینم اینجا یه سوال واسم پیش اومد- -حالا- - اگه یه یهودی خودش خودشو بکشه چطور؟؟؟!)


4. هرگاه یهودی و اجنبی شکایت داشته باشند، باید حق را به جانب یهودی داد، اگرچه باطل باشد. ربودن اموال دیگران از راه ربا مانعی ندارد. حیات و زندگانی دیگران ملک یهود است، چه رسد به اموال آنها.

 

5. ما ملت برگزیده خداوندیم. از این رو، خداوند برای ما حیوانات انسانی آفریده است، مانند مسیحیان و مسلمانان و بوداییان تا بر آنها سوار شویم.

(آخی‌?چه رمانتیک چه نژاد با حالی هستید شما! موندم چه طور مردمتون تا حالا خودشونو کشف نکردن که اینطور دارن خود سوزی میکنن بیچاره ها،! شایدم اطلاع رسانیتون کم بوده در مورد برتریای خودساختتون که به این روز افتادن! نه،،حالا که بهتر فکر میکنم میگم احتمالا خودشون بهتر میدونن که این حرفا همش کشکه و واسه دلخوشی خودشونه و هیچ منبع معتبریم نداره....البته خب دیگه حرفیم نیست وقتی خود مردمی که دارن خودسوزی میکنن میگن خسته شدیم از اینکه هیچ جای جهان ما رو به رسمیت نمی شناسه!!!)


برچسب‌ها: خود سوزی
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و پنجم مرداد 1391ساعت 22:53 توسط |

+ نوشته شده در جمعه 91/6/3ساعت 4:52 عصر توسط نظرات ()



خطر حکومت صهیونیستی

خطری که از روز تأسیس حکومت صهیونیستی در سرزمین اسلامی فلسطین، بیت المقدس را تهدید می‏کرد، سرانجام در حمله اسرائیل به کشورهای عربی در ژوئن 1967 میلادی رخ داد. بدین ترتیب، مسجد الاقصی، نخستین قبله مسلمانان جهان، به دست متجاوزان تجاوزکار صهیونیست افتاد.
دولت اسرائیل همان زمان با گستاخی تمام اعلام کرد که اداره بیت المقدس را برای همیشه در دست خواهد داشت. البته پیش از تأسیس حکومت غاصب یهود در فلسطین، رهبران جنبش صهیونیسم همیشه در آرزوی این بودند که روزگاری بیت المقدس را تصرف کنند و آن را از حاکمیت مسلمانان به‏درآورند، به‏گونه‏ای که آلفرد موند، از رهبران برجسته صهیونیسم در اوایل قرن بیستم میلادی، به یهودیان چنین وعده می‏داد: «روزی که هیکل سلیمان را تجدید بنا کنیم، خیلی نزدیک است و من در آینده حیات خود را وقف تجدید این بنا بر ویرانه‏های مسجد الاقصی می‏کنم».

 


 

مگه ما مرده باشیم!!!

دیگه وقتشه از خواب خرگوشی بیدارشی آقای رهبر برجسته

مردمت دارن روز به روز یکی بعد از دیگری خودشونو آتیش میزنن و با این دنیایی که براشون درست کردی بای بایمیکنن ،با این حساب مگه حیاتیم واست میمونه که بخوای وقف ادامه تجاوز گریات بکنی!

اگه هرچه زودتر دست از دخالتای بیجات تو امور این مملکت و اون مملکت بر نداری و یه فکری به حال مملکت در مونده خودت نکنی طولی نمی کشه که کل مردمت همونطوری که خودشون بهت اولتی ماتوم دادن خودسوزی میکنن!!حالا از ما گفتن بود

ولی رفقا"خودمونیما اگه بریم سخنان اون اسوه بزرگمونو که داریم مدتیه به حرفاشون استناد میکنیم خوب بررسی کنیم می بینیم که چقدر قشنگ و دقیق این آینده ننگین رو واسه این غاصب جنایتکار پیش بینی کردن¤

واسه همین بود که میگفتم بعضی وقتا بعضیامون در مورد اسوه هامون کم لطفی میکنیم!

+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و پنجم مرداد 1391ساعت 22:18 توسط |

+ نوشته شده در جمعه 91/6/3ساعت 4:50 عصر توسط نظرات ()



وجوب جهاد بر ضد اسرائیل

در طول دهه پنجاه خورشیدی، حضرت امام رحمه‏الله در اعلامیه‏های گوناگون در پاسخ به نامه‏های مردم، دانشجویان و علما، مبارزه برای آزادسازی فلسطین و حمایت از گروه‏های مبارز فلسطینی را بر تمام مسلمانان واجب دانست و در تاریخ هفدهم مهرماه سال 1357،اسرائیل را«غده سرطانی» نامید.
حضرت امام خمینی رحمه‏الله پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در مصاحبه‏ای با شبکه تلویزیونی سی‏بی‏اس امریکا به صراحت فرمود: «ملت مسلمان ایران و هیچ مسلمانی و اصولاً هیچ آزاده‏ای، اسرائیل را به رسمیت نمی‏شناسد و ما همواره حامی برادران فلسطینی و عرب خود خواهیم بود. ... اسرائیل مطرود ماست و ما برای همیشه نه نفت به او می‏دهیم و نه او را به هیچ وجه می‏شناسیم.» بنیان‏گذار کبیر انقلاب اسلامی همچنین در پیام برائت از مشرکین در سال 1366 فرمودند:
«ملت‏های مسلمان باید به فکر نجات فلسطین باشند و مراتب انزجار و تنفر خویش را از سازش‏کاری و مصالحه رهبران ننگین و خودفروخته‏ای که به نام فلسطین، آرمان مردم سرزمین‏های غصب شده و مسلمان این خطه را به تباهی کشیده‏اند، به دنیا اعلام کنند. ... ملت‏های مسلمان از مبارزه با این شجره خبیثه و ریشه‏کن کردن آن دست نخواهند کشید».

 

+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و پنجم مرداد 1391ساعت 21:44 توسط |  

+ نوشته شده در جمعه 91/6/3ساعت 4:49 عصر توسط نظرات ()



بعضی از آدما 1-به خاطر نیتشون و 2-عملشون ،برا ما تو زندگیمون اسوه میشن.

 

شاید بعضی وقتا بعضی از ما کم لطفی کنیم و به خاطر ندونستن خودمون

-((مثل همین الان،همین جنبشی که بعده رفاقتمون با هم راه انداختیم و تصمیم گرفتیم با بصیرت بیشتری به مسائل پیرامونمون نگاه کنیم و قرار گذاشتیم چون قدس نزدیکه از این مسئله شروع کنیم و شبهاتمون رو بر طرف کنیم ،یا شبهاتی که دشمنان فکری ما در جنگ سایبری(نرم)؟! زیاد تعجب نکنید من خودمم یه چیزایی در موردش شنیدم،،ولی خب طبق قرارمون به اینم میرسیم دیگه! به امید اون روزی که هممون اونقدر روشن فکر بشیم که افسران جنگ نرم شیمبرامون ایجاد میکنن))-

اونا رو اون طور که باید تقدیس نکنیم که خب به نظر من در این مورد مشکل از خود ماست که اطلاعاتمون کمه!

انشاالله زیاد میشه، امید داریم، وقتی پر انرژی شروع کردیم دیگه حرفی نیست.در ادامه مطلب میخوایم فرمایش یکی از این الگو ها رو مبنا قرار بدیم

باور نمیکنید!!!خب بریم ببینیم رفقا

 

ادامه مطلب...

+ نوشته شده در جمعه 91/6/3ساعت 4:48 عصر توسط نظرات ()



   1   2      >

 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ