پایان نشست/////امنیت محکم - نصرمن الله و فتح قریب
سفارش تبلیغ
صبا ویژن



سلام رفقای گلم"

 

خب،،جنبش عدم تعهدم به پایان رسید و الحمدلله به خوبی و خوشیم گذشت//میدونی که یعنی چی؟؟

یعنی تو این همه سران مهم بین المللی که تو این برنامه شرکت کردن یه خونم از دماغ یکیشون

نیومد الحمدلله!!!میدونی که منظورم چیه؟؟یعنی کل سران استکبار دست به دست هم داده بودن

که امنیت این برنامه رو به هم بزنن و بگن ایران ناامنه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

به عبارتی منتظر بودن که ادعای کذایی خودشونو مبنی بر تروریست بودن ایرانی ثابت کنن!!!!!

البته خب دیدن که همش توهم بود

آره،،دقیقا منظورم همینه"میخوام بگم جا داره یه خدا قوت جانانه به همه اونایی که زحمت کشیدن و

اقتدار امنیتی ایران اسلامی عزیز رو به رخ کل دنیا کشیدن بگیم.اجرکم عندالله

در اینجا میخوام به چند تا از تدابیر سخت امنیتی رو براتون بیارم که فکر کنم جالب باشه،،،ببینیم

 

امنیت اجلاس چگونه برقرار شد؟

 

گفت و گو با علی عبداللهی، معاون امنیتی و انتظامی ستاد اجلاس غیرمتعهدها و معاون امنیتی وزارت کشور

رضا زندی: اجلاس وزرای خارجه در صداوسیما، ستادش در نمایشگاه، مردم تهران هم در تعطیلات، هفته گذشته پایتخت، میزبان شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد بود. جلسات جنبش اگر در مرکز همایش های صداوسیما و سالن سران برگزار شد کارها اما، در نمایشگاه بین المللی تهران متمرکز بود. نهادهای مختلفی در ساختمان های نمایشگاه مستقر بودند. همه چیز از آنجا مانیتور می شد. سالن شماره 22، روزهای پایانی هفته گذشته مملو از مراجعه کنندگان به ستاد اجرایی اجلاس عدم تعهد بود. اغلب هماهنگی ها از آنجا انجام می شد. خودروهای دیپلماتیک هم برای گرفتن مجوز تردد در محل اجلاس سران، باید آنجا متوقف می شدند. همه آدرس سالن شماره 22 را می خواستند.

سالن با دیوارهای فلزی موقت دیوارکشی شده و با موکت قرمز، مفروش است. تابلوی کمیته های مختلف بالای هر دری نصب است. از «کمیته امور سفرها»، «کمیته مترجمین» گرفته تا «فناوری اطلاعات» و «کمیته خبرنگاران»، «کمیته امور ضیافت ها» و «کمیته تشریفات همسر روسای جمهور» همه از جمله کمیته های جالب ستاد اجرایی بود. برای همسر روسای جمهور تشریفات رسمی خاصی در نظر گرفته شده بود. نخست وزیر هند علاوه بر همسرش، دختر و دامادش را نیز همراهش آورده بود. همسران سران به مراکز خرید هم رفتند. در صورت درخواست خانم ها، سفر شهرهای دیگر هم به برنامه هایشان اضافه می شد. تشریفات برای همسرها و خانم های هیأت های خارجی کامل بود.

قدم از قدم که برداری باید کارت تردد نشان دهی. مراحل گرفتن کارت اجلاس اما بسیار پیچیده و سخت بود. بیشتر مراجعه کنندگان به ستاد اجلاس به دنبال کارت اجلاس بودند. حتی برخی همسران هیأت های میهمان هم در صف صدور کارت بودند. مراحل تأیید صدور کارت را به مراحل اجرایی صدور کارت اضافه کنید. اینجا یکی از گلوگاه های اصلی اجلاس غیرمتعهدهاست. وقتی 12 ساعت منتظر صدور کارت ات باشی، نکات جالب زیادی رصد خواهی کرد.

...ادمه دارد


+ نوشته شده در شنبه 91/6/25ساعت 10:54 عصر توسط نظرات ()




 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ