خود سوزی - نصرمن الله و فتح قریب
سفارش تبلیغ
صبا ویژن



نژادپرستی صهیونیسم

یکی از مهم‏ترین مباحث درباره صهیونیسم، مسئله نژادپرستی آنان است که از آن دم می‏زنند و حتی به آن مباهات می‏کنند. در اینجا، به بعضی از عقاید آنها در این باره اشاره می‏کنیم:
1. ارواح یهود از ارواح دیگران برتر است؛ زیرا ارواح یهود جزو خداوند است، چنان‏که فرزند جزو پدرش است. روح‏های یهود نزد خداوند عزیزتر است؛ زیرا ارواح دیگران، شیطانی و مانند ارواح حیوانات است.

 

(آقا یه کم از خودشیفتگی کاذبت کم کن تا واقعیتای اطرافتو بهتر ببینی! (همین قضیه خودسوزیا رو میگم دیگه که انگار نه انگار روز به روزم داره بیشتر میشه از توجهات حضرت عالی!!)


2.

بهشت مخصوص یهود است و هیچ کس به جز آنها داخل آن نمی‏شود، ولی دوزخ، جایگاه مسیحیان و مسلمانان است.


3. اسرائیلی نزد خداوند بیش از فرشتگان، محبوب و معتبر است. اگر یک نفر غیریهودی یک یهودی را بزند، باید او را کشت. چنان‏که انسان بر حیوانات فضیلت دارد، یهود هم بر اقوام دیگر برتری دارد.

(صبر کن ببینم اینجا یه سوال واسم پیش اومد- -حالا- - اگه یه یهودی خودش خودشو بکشه چطور؟؟؟!)


4. هرگاه یهودی و اجنبی شکایت داشته باشند، باید حق را به جانب یهودی داد، اگرچه باطل باشد. ربودن اموال دیگران از راه ربا مانعی ندارد. حیات و زندگانی دیگران ملک یهود است، چه رسد به اموال آنها.

 

5. ما ملت برگزیده خداوندیم. از این رو، خداوند برای ما حیوانات انسانی آفریده است، مانند مسیحیان و مسلمانان و بوداییان تا بر آنها سوار شویم.

(آخی‌?چه رمانتیک چه نژاد با حالی هستید شما! موندم چه طور مردمتون تا حالا خودشونو کشف نکردن که اینطور دارن خود سوزی میکنن بیچاره ها،! شایدم اطلاع رسانیتون کم بوده در مورد برتریای خودساختتون که به این روز افتادن! نه،،حالا که بهتر فکر میکنم میگم احتمالا خودشون بهتر میدونن که این حرفا همش کشکه و واسه دلخوشی خودشونه و هیچ منبع معتبریم نداره....البته خب دیگه حرفیم نیست وقتی خود مردمی که دارن خودسوزی میکنن میگن خسته شدیم از اینکه هیچ جای جهان ما رو به رسمیت نمی شناسه!!!)


برچسب‌ها: خود سوزی
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و پنجم مرداد 1391ساعت 22:53 توسط |

+ نوشته شده در جمعه 91/6/3ساعت 4:52 عصر توسط نظرات ()




 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ