. - نصرمن الله و فتح قریب
سفارش تبلیغ
صبا ویژن



خطر حکومت صهیونیستی

خطری که از روز تأسیس حکومت صهیونیستی در سرزمین اسلامی فلسطین، بیت المقدس را تهدید می‏کرد، سرانجام در حمله اسرائیل به کشورهای عربی در ژوئن 1967 میلادی رخ داد. بدین ترتیب، مسجد الاقصی، نخستین قبله مسلمانان جهان، به دست متجاوزان تجاوزکار صهیونیست افتاد.
دولت اسرائیل همان زمان با گستاخی تمام اعلام کرد که اداره بیت المقدس را برای همیشه در دست خواهد داشت. البته پیش از تأسیس حکومت غاصب یهود در فلسطین، رهبران جنبش صهیونیسم همیشه در آرزوی این بودند که روزگاری بیت المقدس را تصرف کنند و آن را از حاکمیت مسلمانان به‏درآورند، به‏گونه‏ای که آلفرد موند، از رهبران برجسته صهیونیسم در اوایل قرن بیستم میلادی، به یهودیان چنین وعده می‏داد: «روزی که هیکل سلیمان را تجدید بنا کنیم، خیلی نزدیک است و من در آینده حیات خود را وقف تجدید این بنا بر ویرانه‏های مسجد الاقصی می‏کنم».

 


 

مگه ما مرده باشیم!!!

دیگه وقتشه از خواب خرگوشی بیدارشی آقای رهبر برجسته

مردمت دارن روز به روز یکی بعد از دیگری خودشونو آتیش میزنن و با این دنیایی که براشون درست کردی بای بایمیکنن ،با این حساب مگه حیاتیم واست میمونه که بخوای وقف ادامه تجاوز گریات بکنی!

اگه هرچه زودتر دست از دخالتای بیجات تو امور این مملکت و اون مملکت بر نداری و یه فکری به حال مملکت در مونده خودت نکنی طولی نمی کشه که کل مردمت همونطوری که خودشون بهت اولتی ماتوم دادن خودسوزی میکنن!!حالا از ما گفتن بود

ولی رفقا"خودمونیما اگه بریم سخنان اون اسوه بزرگمونو که داریم مدتیه به حرفاشون استناد میکنیم خوب بررسی کنیم می بینیم که چقدر قشنگ و دقیق این آینده ننگین رو واسه این غاصب جنایتکار پیش بینی کردن¤

واسه همین بود که میگفتم بعضی وقتا بعضیامون در مورد اسوه هامون کم لطفی میکنیم!

+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و پنجم مرداد 1391ساعت 22:18 توسط |

+ نوشته شده در جمعه 91/6/3ساعت 4:50 عصر توسط نظرات ()




 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ